Zatvoriť
Využite možnosť lacno nakúpiť
Výpredaj
Menu
Produkty a služby

Najčastejšie kladené otázky FAQ

Najčastejšie kladené otázky FAQ

Vitajte v sekcii najčastejšie kladených otázok (FAQ), kde nájdete odpovede na najbežnejšie otázky týkajúce sa našich služieb, produktov a procesov na Mikona.sk. Ak hľadáte informácie o objednávkach, doručení, servise či technických detailoch, ste na správnom mieste. Prehliadnite si jednotlivé otázky a odpovede, ktoré vám uľahčia orientáciu a pomôžu vyriešiť akékoľvek nejasnosti.

Ako si dohodnúť termín na prezutie?

Termín na prezutie si môžete komfortne objednať cez odkaz na hlavnej stránke „Objednať termín servisu.“

Chcem si objednať pneumatiky spolu aj s prezutím. Ako?

Do košíka si spoločne s pneumatikami vložte položku „prezutie komplet-eshop.“ Zobrazí sa vám aj cena za prezutie, ktorá je konečná. Následne si vyberiete pobočku, na ktorej chcete pneumatiky prezuť, a odošlete objednávku. V momente, keď budú pneumatiky pre vás pripravené, príde vám SMS správa s odkazom, cez ktorý si vyberiete dátum prezutia. Deň pred termínom vám príde aj pripomienka opäť formou SMS správy.

Aké staré sú vami predávané pneumatiky? Ako nájdem kód DOT?

V MIKONE predávame len nové a nejazdené pneumatiky, ktoré sú naskladňované priamo zo skladu výrobcu. Pri naskladňovaní veľkého množstva pneumatík nie je možné kontrolovať kód DOT na každej pneumatike. Záruka na nami predávané pneumatiky platí od momentu ich predaja, nie ich výroby. Ak chcete zistiť rok výroby vami kupovaných pneumatík, odporúčame zakúpiť si ich s doručením na predajňu a osobne si ich vyzdvihnúť priamo u nás na predajni. Tam si ich pred vyzdvihnutím môžete skontrolovať a prípadne ich nemusíte zakúpiť. Nemajte však obavy, vhodne uskladnené pneumatiky nie sú tovarom rýchlej spotreby.

Koľko trvá dodanie pneumatík, keď si ich dnes objednám? Koľko trvá dodanie pneumatík na predajňu?

Ak sa nachádzajú pneumatiky na niektorej z našich predajní, je možné si ich vyzdvihnúť okamžite, ako ich naši zamestnanci pripravia. Ak sa nachádzajú v našom centrálnom sklade na adrese Trenčianska 452 v Púchove |kontakt - kliknite| , na predajňu alebo k vám domov ich doručíme na druhý deň, ak si tovar objednáte do 14:00. Ak nám objednávka príde po 14:00, pneumatiky zvyčajne doručíme pozajtra. Ak sú pneumatiky na sklade u výrobcu, obvykle ich doručíme na predajňu alebo na vašu adresu do 2–3 dní.

Mám defekt, musím sa objednať na termín?

Ak máte defekt, môžete do nášho najbližšieho servisu prísť hocikedy aj bez objednania. Rýchlosť vybavenia však závisí od sezóny – či vás vybavia na počkanie, alebo si budete musieť na mieste chvíľu počkať, kým prídete na rad.

Ako si zmením termín prezutia?

Ak sa na zarezervovaný termín z nejakého dôvodu nemôžete dostaviť, zarezervujte si termín nový. Starý termín sa automaticky zruší. Ak si nový termín nechcete vybrať, prosím odpíšte na SMS, že žiadate zrušenie termínu.

Ako si zruším termín prezutia?

Zrušiť termín prezutia môžete odpísaním na SMS správu s potvrdeným termínom. Odpíšte prosím na SMS, že žiadate zrušenie termínu, a my vám termín zrušíme.

 


Vyberte preferovanú predajňu
Zatvoriť
Zatvoriť

Chcete si rezervovať termín na sezónne prezutie? Kliknite na REZERVÁCIU.