Zatvoriť
Využite možnosť lacno nakúpiť
Výpredaj
Menu
Produkty a služby

Najčastejšie kladené otázky FAQ

Najčastejšie kladené otázky FAQ na Mikona.sk

Vitajte v sekcii najčastejšie kladených otázok (FAQ), kde nájdete odpovede na najbežnejšie otázky týkajúce sa našich služieb, produktov a procesov na Mikona.sk.

Ak hľadáte informácie o objednávkach, doručení, servise či technických detailoch, ste na správnom mieste. Prehliadnite si jednotlivé otázky a odpovede, ktoré vám uľahčia orientáciu a pomôžu vyriešiť akékoľvek nejasnosti.

Ako si dohodnúť termín na prezutie?
Termín na prezutie si môžete komfortne objednať cez odkaz na hlavnej stránke „Objednať termín servisu.“
Ako si zmením termín prezutia?
Ak sa na zarezervovaný termín z nejakého dôvodu nemôžete dostaviť, zarezervujte si termín nový. Starý termín sa automaticky zruší. Ak si nový termín nechcete vybrať, prosím odpíšte na SMS, že žiadate zrušenie termínu.
Ako si zruším termín prezutia?
Zrušiť termín prezutia môžete odpísaním na SMS správu s potvrdeným termínom. Odpíšte prosím na SMS, že žiadate zrušenie termínu, a my vám termín zrušíme.
Aká je cena dopravy na pneumatiky?
Cena dopravy závisí od spôsobu doručenia, množstva a druhu (rozmer a váha) pneumatík. Presná cena sa automaticky zobrazí v nákupnom košíku. Možnosti dopravy:
  • Prevzatie e-shop objednávky na predajni: 1,23 € s DPH za 1 ks.
  • DPD zásielková služba: Cena dopravy začína na 4,10 € s DPH za 1 ks.
Doprava 4 ks Matador MP93 Nordicca 165/70 R13 stojí 4,92 € s DPH pri doručení na pobočku Mikona a 16,40 € s DPH cez zásielkovú službu DPD. Doprava 4 ks Continental WinterContact 8 S 235/60 R20 stojí 4,92 € s DPH pri doručení na pobočku Mikona a 24,60 € s DPH cez zásielkovú službu DPD. Aby ste neplatili za poštovné, je potrebné objednať za 1 600 €. Pre presnú kalkuláciu ceny dopravy odporúčame skontrolovať svoj nákupný košík.
Aké sú možnosti platby?
Vyberte si pre seba najvhodnejší spôsob platby:
  • V hotovosti alebo platobnou kartou na pobočke pri preberaní tovaru: Zadarmo.
  • Na dobierku pri objednávke cez DPD: 2,56 €.
  • Bankovým prevodom: Bude vystavená predfaktúra: Zadarmo.
Ako dlho trvá doručenie?
Objednávky zadané v pracovný deň do 14:00 hodiny budú expedované do 24 hodín (nasledujúci pracovný deň). Objednávky zadané v pracovný deň po 14:00 hodine budú expedované do 48 hodín (do dvoch pracovných dní). Objednávky zadané cez víkend sú vybavované najbližší pracovný deň. Doba doručenia tovaru zásielkovou spoločnosťou sa môže predĺžiť na 3–5 pracovných dní v závislosti od ich vyťaženia.
Chcem si objednať pneumatiky spolu aj s prezutím. Ako?
Do košíka si spoločne s pneumatikami vložte položku „prezutie komplet-eshop.“ Zobrazí sa vám aj cena za prezutie, ktorá je konečná. Následne si vyberiete pobočku, na ktorej chcete pneumatiky prezuť, a odošlete objednávku. V momente, keď budú pneumatiky pre vás pripravené, príde vám SMS správa s odkazom, cez ktorý si vyberiete dátum prezutia. Deň pred termínom vám príde aj pripomienka opäť formou SMS správy.
Aké staré sú vami predávané pneumatiky? Ako nájdem kód DOT?
V MIKONE predávame len nové a nejazdené pneumatiky, ktoré sú naskladňované priamo zo skladu výrobcu. Pri naskladňovaní veľkého množstva pneumatík nie je možné kontrolovať kód DOT na každej pneumatike. Záruka na nami predávané pneumatiky platí od momentu ich predaja, nie ich výroby. Ak chcete zistiť rok výroby vami kupovaných pneumatík, odporúčame zakúpiť si ich s doručením na predajňu a osobne si ich vyzdvihnúť priamo u nás na predajni. Tam si ich pred vyzdvihnutím môžete skontrolovať a prípadne ich nemusíte zakúpiť. Nemajte však obavy, vhodne uskladnené pneumatiky nie sú tovarom rýchlej spotreby.
Koľko trvá dodanie pneumatík, keď si ich dnes objednám? Koľko trvá dodanie pneumatík na predajňu?
Ak sa nachádzajú pneumatiky na niektorej z našich predajní, je možné si ich vyzdvihnúť okamžite, ako ich naši zamestnanci pripravia. Ak sa nachádzajú v našom centrálnom sklade na adrese Trenčianska 452 v Púchove |kontakt - kliknite| , na predajňu alebo k vám domov ich doručíme na druhý deň, ak si tovar objednáte do 14:00. Ak nám objednávka príde po 14:00, pneumatiky zvyčajne doručíme pozajtra. Ak sú pneumatiky na sklade u výrobcu, obvykle ich doručíme na predajňu alebo na vašu adresu do 2–3 dní.
Mám defekt, musím sa objednať na termín?
Ak máte defekt, môžete do nášho najbližšieho servisu prísť hocikedy aj bez objednania. Rýchlosť vybavenia však závisí od sezóny – či vás vybavia na počkanie, alebo si budete musieť na mieste chvíľu počkať, kým prídete na rad.
Ako zistím, kedy budú naskladnené pneumatiky konkrétnej značky?
Pri každej pneumatike, pri ktorej je uvedené, že nie je na sklade, máte možnosť sledovať jej naskladnenie. Na našej webovej stránke nájdete možnosť „Sledovať naskladnenie“, na ktorú môžete kliknúť. Stačí zadať svoj e-mail a my vás automaticky upozorníme, hneď ako bude tovar dostupný v niektorom z našich skladov.
Potrebujem konkrétny rozmer staršej pneumatiky, ešte sa vyrába?
Ak starší model nie je v ponuke nášho e-shopu, pravdepodobne sa už nevyrába. Odporúčame vybrať si v rovnakom rozmere niektorú z aktuálne dostupných alternatív, ktorá spĺňa vaše požiadavky.
Ako zistím, či je pneumatika runflat?
Pri každej pneumatike je tento údaj uvedený v jej popise. Ak ide o pneumatiky runflat, v popise bude uvedené „Runflat: áno“. Runflat pneumatiky si môžete jednoducho vyfiltrovať v našom online katalógu zaškrtnutím políčka „Runflat“. Zobrazia sa vám iba pneumatiky, ktoré spĺňajú túto špecifikáciu.
Na čo je pri pneumatike energetický štítok a kde ho nájdem?
Energetický štítok poskytuje informácie o spotrebe paliva, priľnavosti na mokrom povrchu a hlučnosti pneumatiky. Tieto údaje vám pomôžu pri výbere pneumatiky, ktorá najlepšie vyhovuje vašim potrebám. Štítok nájdete priamo pri popise každej pneumatiky v našom e-shope.

 

Najčastejšie kladené otázky FAQ na Mikona.sk. Autor - Mikona

Vyberte preferovanú predajňu
Zatvoriť
Zatvoriť

Chcete si rezervovať termín na sezónne prezutie? Kliknite na REZERVÁCIU.